Aanmelden

In het kwartaal dat uw kind drie jaar wordt kunt u uw kind aanmelden op onze school via het formulier op: www.naardebasisschool.utrecht.nl. De plaatsen worden ieder kwartaal tegelijk verdeeld voor alle kinderen die geboren zijn in datzelfde kwartaal. Het moment van aanmelden binnen het kwartaal maakt dus niet uit.

Voordat u uw kind op onze school aanmeldt, kunt u zich eerst oriënteren op het onderwijs in onze school. Hiervoor kunt u telefonisch of via onderstaand formulier een afspraak maken met de directeur (030-2934564).

Kind geboren vóór 1 oktober 2018?

U kunt uw kind niet via de gemeente aanmelden, neem contact op met de school en wij vertellen u hoe u uw kind kunt aanmelden.

Kind geboren na 1 oktober 2018

Is uw kind geboren na 1 oktober 2018? Meld uw kind dan altijd aan via de gemeente. Oók als u uw kind al eerder hebt aangemeld rechtstreeks bij onze school hebt aangemeld.

Oudere broer of zus? Ook dan aanmelden

Heeft uw kind al een oudere boer of zus op de school van uw keuze? Meld ook dan uw jongere kind aan in het kwartaal dat hij/zij 3 jaar wordt. Alleen dan weet u zeker dat de school plaats heeft voor uw kind.

Kind jonger dan 3 jaar?

Is uw kind jonger dan 3 jaar? Dan kunt u uw kind nog niet aanmelden. U meldt uw kind in het kwartaal dat uw kind 3 jaar wordt via het formulier aan.

Rondleiding:

Heeft u interesse in een rondleiding door de directeur, dan kunt u het formulier hieronder invullen. Zij zal contact met u opnemen voor een afspraak.

Anker 1
Afspraak maken

Bedankt voor de interesse!