Buitenschoolse opvang (BSO)

In ons schoolgebouw hebben wij ruimte voor voor- en naschoolse opvang. Wij maken gebruik van het aanbod van Kind & Co. Dit is een organisatie die professionele kinderopvang biedt in een groot aantal wijken in Utrecht.

Na een intensieve dag op school zijn de meeste kinderen toe aan ontspanning. Het programma van de opvang is hierop afgestemd. Kinderen krijgen bij binnenkomst iets te drinken en eten. Zij kunnen vertellen over hun schooldag, het is altijd een gezellig moment. Daarna kunnen de kinderen alleen of samen met anderen spelen of meedoen aan activiteiten.

In principe is er buitenschoolse opvang van maandag tot en met vrijdag. De openingstijden sluiten goed aan op de schooltijden van uw kind. Zijn de kinderen de hele dag vrij, omdat de school een studiedag heeft? Dan bekijken we de mogelijkheden om ze de hele dag op te vangen. Ook in de schoolvakanties is de buitenschoolse opvang geopend.

Een dag op de buitenschoolse opvang betekent lekker ontspannen en spelen. De kinderen krijgen op vaste momenten iets te eten en te drinken en vertellen hun verhaal, dit geeft altijd veel gezelligheid. We werken met thema’s, waar we actief mee aan de slag gaan. Denk aan het circus, kunst, recyclen en duurzaamheid, een goed doel, de olympische spelen. De kinderen worden betrokken bij het bedenken van de thema’s. En als zij liever alleen willen spelen of iets anders willen doen, dan kan dat

ook.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met het kantoor:

KMN Kind & Co

Kroonslag 2